-->
404
نعتذر , لا نستطيع ايجاد الصفحة المطلوبة
  • العودة الى الصفحة الرئيسية
  • السبت، 25 فبراير 2017

    كلمات اغنية محظوظ تامر عاشور مكتوبة

    كلمات اغنية محظوظ تامر عاشور مكتوبة

    كلمات اغنية محظوظ تامر عاشور مكتوبة

                               كلمات اغنية محظوظ تامر عاشور مكتوبة


    بينك وبيني ليالي كل ما بفتكرها
    بضحك عليها والله بضحك
    بعدتنا دنيتنا وكتّر ألف خيرها
    محظوظ عشان انا بعدت عنك
    ومعرفش ليه انا كنت ببكي يوم فراقنا
    وكإن حاجة كبيرة ضاعت يومها مني
    يمكن عشان انا كنت شايفك حاجة غالية
    وبدأت اشوفك صح لما بعدت عني
    بينك وبيني ليالي كل ما بفتكرها
    بضحك عليها والله بضحك
    بعدتنا دنيتنا وكتّر ألف خيرها
    محظوظ عشان انا بعدت عنك
    ومعرفش ليه انا كنت ببكي يوم فراقنا
    وكإن حاجة كبيرة ضاعت يومها مني
    يمكن عشان انا كنت شايفك حاجة غالية
    وبدأت اشوفك صح لما بعدت عني
    بينك وبيني ليالي كل ما بفتكرها
    بضحك عليها والله بضحك
    بعدتنا دنيتنا وكتّر ألف خيرها
    محظوظ عشان انا بعدت عنك

    كل ما يخص الاغاني، عربي اجنبي، رومنسي او راب اومهرجانات او حزيني واوعدك لو حزيني هقلك معلش

    الكاتب : كلمات اغاني

    ليست هناك تعليقات:

    إرسال تعليق

    جميع الحقوق محفوظة ل كلمات اغاني