-->
404
نعتذر , لا نستطيع ايجاد الصفحة المطلوبة
  • العودة الى الصفحة الرئيسية
  • الأحد، 26 فبراير 2017

    كلمات اغنية خيالي تامر عاشور مكتوبة

    كلمات اغنية خيالي تامر عاشور مكتوبة

    كلمات اغنية خيالي تامر عاشور مكتوبة

    كلمات اغنية خيالي تامر عاشور مكتوبة


    خيالي وجايّ دايماً على بالي، ده غيّرني وقلب حالي
    معدّي وده اللي مش عادي، وجديد ع العين
    ده صعب في حد يقدر يوصلّه، مخلّص الجمال كله
    في شكله، وحتى في ملامحه مفيش اتنين
    دوّبني فيه الله عليه، واجمل سنيني هعيشها بيه
    وانا مهما قولت كلام عليه مش هوصفه
    ف عنيه كلام خدني اوام، مبقتش عارف حتّى انام
    تفكيري كله عليه وبس مخلّصه
    انا ويّاه خلاص ناوي اعيش عمري
    وكان فينه ده من بدري!
    دانا اتمنّيته واستنيته عمر كبير
    اوام دوّبني فيه انا مرتاحله
    ونفسي أكون انا لقلبه
    حياته الجاية واكتر من كده بكتير
    نسّاني بيه الدنيا ليه وبقيت مركِّز بس فيه
    دانا توهت فيه من قبل حتى ما اعرفه
    دا عليه نويت، وفيه لقيت انا حبّ عمري
    وابتديت ويّاه حياتي وعمري كله أكمّله

    كل ما يخص الاغاني، عربي اجنبي، رومنسي او راب اومهرجانات او حزيني واوعدك لو حزيني هقلك معلش

    الكاتب : كلمات اغاني

    ليست هناك تعليقات:

    إرسال تعليق

    جميع الحقوق محفوظة ل كلمات اغاني