-->
404
نعتذر , لا نستطيع ايجاد الصفحة المطلوبة
  • العودة الى الصفحة الرئيسية
  • الثلاثاء، 19 نوفمبر 2019

    كلمات اغنية: حبك في الوريد دمي | بكر صلاح

    كلمات اغنية: حبك في الوريد دمي | بكر صلاح

    كلمات اغنية: حبك في الوريد دمي | بكر صلاح

    *كلمات الاغنيه*


    حبك في الوريد دمي

    بشوفك بنسي انا همي
    ده انا في قلبي ده مليون جرح
    ف لجراحي كدة ضمي
    عشقت عينيكي يا صبية
    كتبت الحرف اغنية
    انا رحال بلف بلاد
    وانتي تملي حواليا
    وانا المشتاق وبندهلك
    يا ساكنة في كل شيء فيا
    وانا درويش وبتطوح
    في حضن هواكي حنية
    عشقتك والنصيب غلاب
    ولو قصرك مالوش ابواب
    اعيش طول عمري ليكي اسير
    ده انا في بعدك حياتي عذاب
    انا تايه في اراضيكي
    ولو حالي ده يرضيكي
    اهون علي الكل يا حبيبتي
    لكني مهونش عليكي
    حبك دم شرياني
    ولو قلبي في يوم هيموت
    انا عشقت السهر والليل
    عشقت اغني ليكي مواويل
    ده انا مصمم ع عشقك
    ومش شايف ده ليكي بديل

    كل ما يخص الاغاني، عربي اجنبي، رومنسي او راب اومهرجانات او حزيني واوعدك لو حزيني هقلك معلش

    الكاتب : كلمات اغاني

    ليست هناك تعليقات:

    إرسال تعليق

    جميع الحقوق محفوظة ل كلمات اغاني